dubbelmacka fantastiskt

Men hallå, jag har blivit världens sämsta bloggare. Men jag har varit grymt upptagen med mitt JOBB, och idag min andra dag på jobbet, så fick jag sålt lite telefoner. Och ja, jag sålde för mer än vad min handläggare gjorde vilket i sin tur var väldigt skönt. Släng dig i väggen Pawel!


Det känns inte som om jag har tid att vara hemma, för när jag väl kommer hem så måste jag sova för annars så kommer jag aldrig upp i tid till jobbet på tal det så måste jag sova nu.


Men åå jag vill skriva mer, jag var på Bob hund i dag med Fröken T och våra franska små vänner, och efter konserten så gick vi och tog en öl på rockbaren, men oj jag måste bara säga att Bob hund var så otroligt bra. Nu god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0