hur kommer det sig att vi alltid sitter på erat golv och väntar på att maten ska bli klar

Efter en helt underbar dag, ja ni hörde rätt en underbar dag, så har jag nu kommit hem igen. Jag träffade bildsköna Alec men nu har jag fått reda på att han har fått feber och jag saknar han. Men efter att Mr A åkte hem så träffade jag alex och vi drog hem till han och åt lite fin fin mat, och som tur var, så åkte jag spårvagn så jag behövde inte betala.  



Sen var det att dra in till stan och träffa fröken T och mr T, vi fikade och pratade skit, det var mysigt. Efter kaffet så drog vi tre hem till lisa, och festade lite med skönt folk och nice musik. Och jag måste bara säga att varje gång jag träffar Lisas vän Jonas så blir jag lika imponerad av hur trevlig han är, men alla vara trevliga i kväll och det var en höjdar kväll.

Kommentarer
Postat av: lisa

det var det verkligen, kul att ni kom!

2009-08-02 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0