Innan en maskerad.

Varje gång jag ser på Batman the dark knight så får jag alltid lust att karva sönder mitt ansikte, och bli helt galen. Oftast brukar jag inte göra något av dom. Men just nu känner jag en väldigt olustig känsla i mig, jag vet inte om jag kommer att klara av morgondagen, jag känner mig inte som en av dom, jag känner mig inte som en kille i kostym, jag är inte äns 21, jag ska inte ha ett jobb där man har kostym på sig. Jag ska röka gräs varje dag och dricka öl, sen när jag är 35 kan jag ha ett jobb med kostym, men inte nu.

Kan inte säga att jag brukar vara direkt orolig för saker och ting, men nu känner jag mig väldigt orolig, jag vet inte hur många gånger jag har provat olika skjortor, eller jo det vet jag, fyra gånger. Men jag känner att inget passar, inget vill se bra ut. Jag är inte redo för det här. Och jag känner att jag vill prata om det, men det kommer inte att funka, inget funkar det är väl lika bra att man fattar det nu på en gång. Nu ska jag duscha, sen raka mig, sen sova. Jag kommer inte att sova.




I dag vill jag leka joker.

Kommentarer
Postat av: lisa

det kommer gå så himla bra! men jag kan nog föreställa mig dig som kostymnisse :P eller jag vet inte. alla kan om dom vill kanske. do your thing and thats enough, annars fuck them! berätta sen vad som hände puss

2009-08-12 @ 07:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0