Kissie

Jag var inne på kissies blogg nu (fråga mig inte varför) men där skriver hon så här


'' I love plugghästar! Finns ingenting mer oaktraktivt än någon som inte pluggar/jobbar.. Tex, en viss blonderad icke-svensk tror han kan leva på sin blogglön som är mindre än 5 000 kr i månden?! Han ska inte ens plugga vidare? Snacka om att vara lat eller hur?! Så snälla, ha inte honom som förebild.. Finns mer än pride, festa och blogga.. ''


och sen så hade hon skrivit så här i sitt förra inlägg




''Var inne på Ed Hardy igår btw.. Och eftersom jag är så känd nu måste jag ju göra någonting för samhället, och godhjärtad som jag är (!!) köpte jag deras nya armband som ger 20 % av pengarna går till röda korset och 5 % "Al Gore environmental organization" (whatever that is lixom, men det låter bra?)!''



Kissie är snyggast i sverige. Utan tvekan....

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA, hon är ju lite bakom flötet den tjejen...

2009-08-17 @ 09:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0