Var det verkligen det här vi väntat på i 19 år?

Nu i några dagar har jag väl varit ganska så full, eller i fredags var jag väldigt full. Men det vet ni redan om, sen när jag kom hem på lördagen hinner jag vara hemma i några timmar sen var det bara att dra in till stan för att festa med viktor (andra gången på två dagar) och nanne, vi gick till rockbaren och det var så otroligt varmt ! jag har aldrig varit med om en sån varm bar. Men kvällen slutade lugn och fin i en taxi efter lite hamburgare, på väg till radiotorget.



Men idag har jag typ inte gjort något, knappt tagit på mig kläder bara min skjorta och underkläder. Men vi kollade på futurama och åt popcorn, det var nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0