December will be magic again

Men va, jag hade en konstig dröm inatt, jag drömde att killarna på mitt andra hem hade hittat ett extra litet rum dör jag kunde sitta och röka i. Typ ett helt nytt rym med en säng en toa och ett litet fönster, det var en bra dröm jag gillar det sånt.

Men oj jag känner mig lite stressad, måste duscha raka mig, klipa i en tshirt så den ska passa till en tröja, och sen måste jag till systemet och lämna mina små öl hemma hos Lisa sen så dra till Rockbaren för att fira en lite flicka som fyller år.

Något säger mig att detta kommer att bli en bra kväll. Ja just det ja, jag ska ju hem till Lisa sen också efter någon timma på RB.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0