Han verkar redan trivas med sin nya flickvän. Och ja, det är sant.

Åmen jag säger att det är en skandal ! Mitt favorit program har slutat att gå på tv4! Jag tror att jag måste dräpa någon som jobbar på fyran, skiter i vem det är med å det är inte okej, vad ska jag nu se på kvart i tre ? Hu? Nej det här gjorde inte min väldigt tråkiga kväll mycket bättre.

Men jag antar att jag får försöka göra den lite bättre med en till morot eller så, kanske två.




Men hurra för att mr V kommer hem på torsdag, och redan på fredag så blir det kaffe.



Kommentarer
Postat av: Viktor

Hurra indeed. Äntligen blir Göteborg roligt igen. :)

2009-12-15 @ 12:16:42
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0