Jag vet inte om jag har nån tid över, men är det nån som har ett SUPERTIPS så delge gärna!

Hemma,bakis och jag är jävligt sugen på att dra ut i dag med. Men om jag nu går ut i kväll så ska jag nog avsluta min kväll hemma hos någon jag känner, det låter som en bra plan. Men på tal om igår så hade jag otroligt roligt, jag och Amandarin och Natta som förövrigt ser betydliget bättre ut än vad jag trode att hon skulle göra.Vi började kvällen med att ta en öl på mitt andra hem, det var helt sjukt mycket folk där, vi fick inte plats, så vi drog vidare till kings head och ölade, träffat lite mer folk som jag inte kommer ihåg vad dom heter.

Men allt gick bara så bra igår. Med andra ord en fin fin utekväll.

Men usch mitt huvud gillar inte mig, och jag gillar inte det häller. Så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0