This is a battle song

Jag är något så otroligt trött! Så snart ska jag ta och sova bort några timmar, men först har jag tänk att prata lite om min dag. Jag har jobbat. Och det var väldigt roligt idag det blev lite action det var något band från sydamerika som spelade, och publiken var inte dom lugnaste. Okej många var jättesnälla och luktade gott, men det var en del som bara var förjävliga och bråkade om tider och lite sånt, och när konserten var slut så skulle två väldigt stora killar börja slås med några tjej, och tydligen hade dom här killarna någon pistol (inte helt 100 på om dom hade det eller inte) och allt blev väldigt galet där ett tag.



Sen kom det mat och då blev alla lite gladare

  1. 11 big mac
  2. 11 cocacola
  3. 11 pommes
  4. 1 påse med pommes
  5. 2 sallad


Mat

Den här fick vi på köpet. Nice. Jag måste väl inte säga att det var väldigt många som åt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0