Well is it cruel or kind not to speak my mind

Ah nu kommer den på min blogg också, varför då? Ja det undrar jag med men klockan är faktiskt kvart i fem, och jag vill inte sova..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, jag öppnade aldrig min chokladkalender.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: nej för fan.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: en stund
4. Dog någon som stod dig nära?: nej, inte vad jag kan komma på.
5. Vilka platser besökte du?: göteborg varberg stockholm eeeh
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Pengar
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: asså 09 var ett jävla skit år
.
8. Vad var din största framgång 2009?: 2009 var ett nederlag.
9. Största misstaget?: att jag inte hittade mer pengar på gatan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: nja inte direkt
11. Bästa köpet: min hjort ring ? men den fick jag ju..
12. Vad spenderade du mest pengar på?: cigg
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: mitt jobb som inte är helt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: jag är så dålig på att komma ihåg när låtar kom ut, så nej.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: ja detta året var ju ingen höjdare, så vi drar till med gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: knarkat ?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: knarkat ?
18. Hur tillbringar du julen?: på rockbaren med Alex

19. Blev du kär i år?: inte direkt

20. Favoritprogram på TV?: family guy, andy richter controls the universe, popular
21. Bästa boken du läste i år?: är inte klar med någon.
22. Största musikaliska upptäckten?: gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?: pengar
26. Vad gjorde du på din födelsedag?: tror att jag var på rockbaren ?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: om jag skulle haft mer pengar
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: åh men nej det kan jag inte
29. Vad fick dig att må bra?: öl vin cigg

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: jag önskar att jag var känd, då skulle det vara mig själv
31. Vem saknade du?: inte vem. utan vad, pengar
32. De bästa nya människorna du träffade?: äsch Jonas och Anna kanske, jag är så dålig på sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0