150g

I går var en lyckad dag, det var fröken olssons och cigg och te? ja men det var en höjdare heltenkelt.  För att sedan spendera några timmar i stan med Alec och Magnus, vi var borta vid kronhusbodarna och sen bort till hemköp, för att avslutas med en busstur bort till frölunda där det blev en konstig japansk film och efter det en väldigt dålig vampyr film för att avslutas med chicago, jag blir helt till mig varje gång jag ser den. Men oj nu blir det cigg, sen så ska jag se till så att lite folk vaknar.

Kommentarer
Postat av: lisa

patriik jag kan inte smsa med min mobil längre, den totalvägrar. men jag ska precis gå o lägga mig. sen ikväll om jag orkar ska jag träffa min storasyster...som jag egentligen har lovat, men jaa..får se. hör av mig om jag kommer ner till kba!

2009-07-26 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0