aaa! jävla skit !

Det är bara inte sant! jag är så arg så jag skulle kunna slänga min älskade 17 000 kr mac åt helvete ! När jag spelar lite red alert 3 så börjar alla hata mig! alla går hårt som fan på mig och ja vad jag än gjorde så kom dom där och sprängde skiten ur mig! så fort jag byggde en ny bas, så hittade dom den med en gång och sprängde skiten, men sen så kom jag på att det vara bara att stänga av skiten och så vipps så van jag...



Men som tur är så kan jag puta med mina läppar på tok för mycket och se ut som ett mongo


























Och mina byxor som jag fick av Lisa är smutsiga, som jag. men jag gillar det. Ska ha på mig dom till AF imorgon så jag har den rätta stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0