Bang bang, we're beautiful and dirty rich

Jag må säga så här, att jag är lite besat av Lady gaga, fast jag har sagt att hon är skitdålig så måste jag väl få ändra mig? För jag älskar henne! Hon är ju bara för underbar.

Men vad nu som hände med bilderna kanske någon undrar ? Ja men dom kommmer nog inte, kanske om några dagar eller så, men jag tvekar på det. Men jag har haft en underbar dag! Först så var jag med Alec (det finns ju lite bilder på hans blogg.) och ja vi såg på solen och allt sånt, vilket var väldigt trevligt, sen så träffade jag amanda över några öl, och lite mat, det var inte allt för dåligt. Och nu sitter jag här, helt själv och dricker vin, livet är ändå fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0