Vamlingabo

Dom här senaste dagarna har varit underbara. Men jag börjar med idag, Vaknade hos Alex men Alex var inte där, så jag åkte in till stan, där jag träffade Amanda sen så bjöd hon mig på lunch och en glass, och vi satt och pratade en massa skit, så som det ska vara.Men hon skulle jobb så jag var tvungen att hitta på något annat så jag träffade en gammal vän, som bjöd på kaffe. Men efter som jag är rädd för larm så åkte jag hem till Terese och kollade på high fidelity, jag försökte också lösa ett korsord men det gick väl sådär bra. Men nu sitter jag hemma och dricker te. Men nu till gårdagen, så träffade jag alec och vi gick och köpte film, blev en jävla massa film, eller okej fyra filmer men ändå. Sen så kommer alex vi går och köper vin och drar till sophia och klipper alex hår. sen så drar vi ut och blir lite berusade. Med andra ord två väldigt trevliga dagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0