-

Låt mig göra något som är lite popis på måndagar, nämligen att skriva om min helg ! Lite nyfiken ? På fredag var jag och ät lite mat med amandarin, eller vi åt sallad. Sen gick vi lite otippat till Rockbaren och la lite pengar på mycket öl, frukten blev aspackad och åkte hem tidigt, eller jag tror att vi alla gick ganska så tidigt... men hon gick innan mig, det är det som är det viktiga..


Lördag


Jag var hemma, hela dagen och tvättade, roligt ? nja inte direkt.


Söndag

Patrik vaknar, tittar och sen åker till pappa och ger han lite ris, tar mig två koppar kaffe sen åker jag ner till brewhouse för att jobba lite, och det gör jag också, väldigt bra gjort av mig. Sen råkar jag ringa Alex och jag råkar gå till rockbaren för att köpa öl, det går bra. Sen blir det att gå till diamond dog för mer öl, där slänger dom ut Alex, så ja det var ju inte så kul, så han drog till lilla london (inte lila london, som jag nu skrev på bdb..) så jag och eric drog till Alex och hittade en massa massa sprit som inte kostade pengar. Det var en bra helg



Kommentarer
Postat av: lisa

min kompis eric? förresten så verkar diamond dogs finna det v ä l d i g t roligt att slänga ut och porta folk. puss

2009-11-09 @ 22:39:38
Postat av: Paa

nej nej det var en kompis till alex, ja dom är lite fittiga där

2009-11-09 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0