men fan va snällt, jävla fitta

Och nu när jag ändå håller på så kan jag ju säga på en gång att DennisM och nicolasg har gjortslut ! Helt galet dom var ju så smala.

Varför skriver jag äns det? När folket som läser den här bloggen inte bryr sig det minsta om Dennis eller om nicolas, varför ? jo kanske bara för att jag inte har något bättre att skriva om, ja det kan vara sant, jag är orolig. Man skulle nog kunna säga att jag är väldigt orolig, folk kommer att bedöma mig imorgon ! jag hatar sånt! och nu låter det som om jag pratar om en hund, men nej det gör jag inte.


jag pratar om att jag ska lämna in konserkort från två konserer (nähe) imorgon,eller ja om några timmar. Jag måste träffa någon imorgon innan jag börjar jobba, annars kommer jag att bli galen. Kaffe? ja men tack jag ska ringa två vänner, varken mer eller mindre okej kanske tre. Men fan ta er om ni inte svara ! patrik arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0