People of Eternia! I stand before the Great Eye of the galaxy. Chosen by destiny by the powers of Greyskull!

Skulle ha jobbat idag men dom hade bara sålt typ 37 biljetter, blir inte så jävla mycket konsert av det. Om jag ska vara helt ärlig så behöver jag jobba idag, behöver pengarna, det kostar att dricka öl.

Så den här härliga dagen ska jag spendera på att döda flugor och kanske kolla på hajen. Men nu kaffe och en lite cigg.


Men en annan sak jag har tänkt på tog tracy lord sitt artist namn från Grace kellys karaktär som just heter Tracy Samantha Lord från filmen High Society. Någon som vet?





Kommentarer
Postat av: lisa

jag vet! och det var INTE därifrån hon tog sitt artistnamn, som förövrigt innehåller ett S också... Lords. och det viktiga med s:et i slutet var för att hon såg sig som flera olika personer. fan vilken viktigpetter jag är såhär på morgonkvisten. puss darlooo

2009-11-13 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0