show me your teeth

Tisdag, började konstigt och ju längre in på dagen jag kom ju bättre blev den. Första bra saken som hände var kaffe med Alex på mitt andra hem, alltid roligt. Sen jobb, inte alltid roligt men efter ett tag så trivs jag som en kuk i en hora. Plus att jag fick gryma bilder och fick åka taxi hem, som jag såklart inte betalade för. Det gjorde brewhouse.


Och anledningen att jag inte tar och laddar upp några bilder här, är nog bara för att jag inte orkar och jag är lite för feg för att göra det också.

Men det är mycket som händer i veckan, eller kanske inte men jobba igen på torsdag och åka till sjukan något jag inte serfram imot. Eller det ska väl bli bra att jobba men inte sjukan.
Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0