cause we wanna live the life of the rich and famous

-SOV sOv nU sov Patrik jaa sova det är bra för dig, du kommer att gilla det, det var ett tag sen du gjorde det va?


- Nja, det var väl några timmar sen. Hur så?


-NJA dU vet väl att man blir en rumpa om mAn inte sover ?


- Va!? Nej är det säkert ?


-JAJA , dU kan lita på mig, ja ja ja du kaN LiTa på mig


-Men oj, ja då måste jag verkligen somna på en gång! För jag vill ju inte bli en rumpa.

-aTTI pAtti Patrik, titta uNDer sängen nU soM en Snäll Pojke, föör du är väl snäll?

-_-




Det är skönt att vara 21. Nu ska jag röka naken cigg, jag vill ha egen boplats, då ska man få röka inne som dom tanter vi är.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Patrik snuskar sig.

2009-09-30 @ 11:39:43
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0