I prefer Mr. Sherman

Med blandade känslor måste jag väl säga att jag käner mig lite bättre. Tack för att du frågade. Men jag har också sjukt tråkigt, så som den haggan jag nu är så ska jag nog gå och köpa cigg och fundera på om det nu är värt att fortsätta med något som faktiskt är helt dött.  Men jag har haft en toppen kväll, med Party monster och ben&jerrys och sen en släng av godis. Men det gäller ju att sluta äta i tid så man inte blir som en flodhäst, så jag åt bara superlite godis, resten fick min bror, och ben ? ja där fick jag inte äns i mig hälften innan jag hade lust att spy upp det. Och när alla andra äter pizza äter jag potatis. Inte för att jag inte hade råd med pizza, för det hade jag. Men fatta, inte bra för er, förutom alla supersmala bögar, usch för er! usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0