keeping contact with old love for future pleasure aims

Kan inte riktigt sova, så jag har läst om alla bloggar jag följer, typ tre gånger nu. Till och med magnus blogg. Och jag har fått för mig att jag ska klippa mig imorgon, hur nu det här kommer att gå får vi se, men det är något jag har varit sugen på att testa, om alla andra kan varför inte jag?

(som tur är så laddar jag upp en bild där jag ser super mega ultra sexig ut på, och inte alls som en trött 21åring)


Men mitt ledmotiv på fredag kommer att vara driking, med Laakso. Utan Tvekan.


I've been eating healthy food all week
hot water, makes herbal tea now
I deserve getting wasted
after all, it's friday night tonight

Och ja, jag vet det är supermegaultratöntigt att quota låttexter så. Men det är lugnt. Nu cigg. Jag saknar mina HM glasögon.



Kommentarer
Postat av: Viktor

Det är coolare att quota fel låttext. Det var Demon. Men den är fin den med. Men så ska det vara!

2009-09-08 @ 09:18:59
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0