L’chaim Bitches!

Okej jag känner att det behövs en förklaring i varför jag har bytt nr typ fem gånger på en månad. Det hela började med att någon rövfitta tog min mobil, då gick jag till telia och spärrade mitt simkort, och fick ett nytt kort av telia, som också var spärrat. Tack Telia. Så då blev det bara att låna min pappas mobil, där av byte nr 1, sen så skulle han tydligen ha tillbaka sin mobil. Så då fick jag låna ett simkort av min mamma tror jag, och sen skulle hon ha det tillbaka då fick jag låna ett av min mammas kompis... medans jag väntade på ett nytt simkort så jag kunde få tillbaka mitt gamla nr hos tre, och det fick jag efter en vecka. Men sen så gick min mor och köpte mig en ny iphone och med andra ord nytt nr igen. Där har vi det, jag vill inte vara jobbig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0