So, as just a guy who gave another guy a sandwich, you have any philosophical tips or anything, for a guy on a-kind of- road trip?

Jag, Patrik var tydligen ute i går på fest fest, skulle inte till rockbaren men på något fint sätt så kom jag bara till rockbaren. Peter och Frida firade att dom hade varit ihop i 9 månader, och då fick Frida den bra iden att ge mig Patrik ett sugmärke. Och Viktor ringde hela vägen från england för att säga grattis, det var ändå snällt gjort. Och Alex bjöd på öl. Och idag är jag glad för min nya Iphone.




Tack gumman för det =)

Kommentarer
Postat av: frida

jag har ett litet bitmärke på min arm och ett blåmärke under -.-

2009-09-13 @ 23:11:21
URL: http://sextiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0