Tap Tap

Något jag inte har berättat, eller jag kanske har gjort det men jag kommer bara inte ihåg. Men jag är löjligt förtjust i Red alert 3, jag är riktigt bra på det också. Men nu bara för en stund sen när jag spelade det, så ringde Alex mig och gav mig en ide hur jag skulle döda min fiende. Planen var att bygga jätte många av min sämsta soldat, asså SKITmånga av dom. Och sen bara massaattackera dom. Det var så roligt så ni får se på lite bilder också.



Här bygger jag dom, jag hade fyra baracker.


Och som ni inte ser här så vinner jag. Och det är ju såklart inte alla.



Och då som ni ser, så ägde jag han. Jag förlorade bara 16 soldater, han förlorade 112. Och det var såklart en hard jag spelade imot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0