When boys wore skinny leather ties, oo-oh-oh

Jag har haft en lyckad kväll, roligt folk, oväntat folk en massa oväntat folk lite här och där. Det var lite kusiner lite annat folk, det var JP Alex och någon form av Lycka. På tåget hem så har jag redan kommit på hur jag ska formulera mig. Men sen så kommer man hem och så kommer man på att allt är ganska så dåligt. Inte å nej jag är deppig dåligt, och verkligen inte dålig utekväll, utan ja bara allt annat är väldigt väldigt dåligt. Nu blir det väl en bra cigg. Det är det jag vill ha mer av, vänner cigg och vin. Allt annat kan jag nog klara mig utan, eller jo en sak till jag vill ut och resa.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag säger England. ^^

Why that shitty island!

2009-09-08 @ 09:20:40
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0