Det handlar inte bara om analsex

Jag gillar min blogg, eller jag älskar den nog mer. För man kan bara sitta hemma och ljuga ihop en helt perfekt dag ! Som idag har jag inte gjort ettskit, bara kollat på twin peaks och ätit chokladglas jag orkade inte äns gå till banken för dom tror ju ändå inte på mig när jag säger att mitt bankkort inte funkar. Men annars så har jag haft en skitdag, mitt internet slutade att fungera jag blev väckt klockan 11 för att några idioter skulle ge oss en ny frys och jag har bränt mig på mitt finger när jag skulle fimpa min cigg och nu är jag varm och äcklig.
Oh jag glömde nästan av att dom jävla kattfittorna hade pissat i mitt rum igen.. Det är tredje gången dom har gjort det. Och nu kanske ni tänker aha han har inte städat, men jo det har han. Det är sjuktrent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0