°

En lista på saker jag inte gillar idag

  • Mitt humör
  • Internet
  • Att jag inte har chips hemma
  • Msn
  • Att jag inte har godis hemma
  • Mitt hår
  • Mina naglar
  • Mitt golv
  • Min säng
  • Att jag fryser
  • Har inga bra filmer
  • -86kr på kortet
  • Att jag inte har något fastjobb
  • Min längd
  • Min vikt
  • Min ålder
  • Mina tänder
  • Att mina cigg är så dyra
  • Dyr öl
  • Jag är själv
  • Min kamera
  • Att jag inte har något vin
  • Jag vill ha vin
  • Att inte någon har köpt vin till mig idag
  • Att jag inte har hittat några liter vin idag
  • Att jag var tvungen att skriva om ordet : några typ tre gånger
  • Jag måste ladda min tandborste
  • Jag har inte råd att åka till Paris och vara ovårdad
  • Jag har faktiskt inte råd att göra ett jävla skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0