Ingen är inloggad.

äsch idag vankas det äventyr ! Det är middag med familj här hemma, och som alla vet så kan det sluta på alla möjliga sätt. Jag hoppas lite att någon kommer att bli jättearg och slänga lite porslin runt om kring sig, det skulle vara så roligt. Sen så bjöd min mamma med Amandarin, vilket är väldigt trevligt i sig men också väldigt underligt, jag hoppas bara inte att hon tror att vi är ihop ? För det skulle väl vara lite lustigt ändå.
Fast å andra sidan är det lite omöjligt för 2010 ska bli mitt singel år. Eller iaf fram till hösten, för nu är det vår och man märker att alla håller på att bli kära, man ser det över allt! Snart kommer folk att sitta i slottskogen och vara fulla vodka för första gången och suga av någon pojke i buskarna, inte för att just det är så mycket kärlek i det men det är sånt folk gör på våren/sommaren. Väldigt underligt, dock har jag aldrig sugit av någon i några buskar, jag brukar hålla mig till att göra sånt snusk ganska så öppet, fast då var jag ju full på vodka, eller var det cider kanske inte spelar någonroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0