Radio, live transmission

När jag försökte att somna så kom jag att tänka på lite små olika saker, så som mina två relativt trevliga förhållanden(tre om man räknar med det jag hade när jag var 6år,men det gör man väl inte ?)

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det första, just för att det var det första förhållandet jag hade och dom är väl mer eller mindre till för misslyckas med ? Ja det var väl såklart trevligt och allt sånt. Fast nu låter det som om jag tyckte att hela grejen var totalt fail, men det tycker jag såklart inte.
Men sen kommer vi till nr två, jag vet inte om det var så mycket bättre? Det började bra allt var trevligt. Sen blev en sjuk och en annan fick ett jobb och sen rann det bara ut på msn. Och jag rakade av mig allt mitt hår.

Det lustiga är väl att jag alltid träffar min pappa såfort jag kommer ut från ett förhållande, eller ja det dröjer väl
alltid en liten stund innan jag träffar han. Men första gången så åkte jag och åt middag med han, och andra gången så åkte jag hem till han för att äta middag. Helt oplanerat båda gångerna, ganska så roligt när man tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0