Shoot to kill, I dropped a pill

10 FAVORITER
Färg:
Svart
Mat: Kött

Band:Nej men den är för svår, jag har för många favoriter.
Film: rocky horror picture show, the libertine, v for vendetta, party monster 
Bok: Tärningsspelaren 
Sport: höger hand. Ibland så blir det vänster.
Årstid: vinter
Veckodag: onsdag
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: kvällen.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: småfull
Smak: rödvin
Kläder: inte så mycket.
Bakgrund: tyst.
Nagellack: chockrosa
Tid: 0319
Omgivning: mitt rum?
Irritationsobjekt: Facebook chatten.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Amandarin Alex och Terese
Du tycker om: Pengar och vin.
Du inte gillar: Dåligt knark

2 VAL

Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Höst

1 ÖNSKAN: Jag vill ha mer pengar. Så jag kan köpa mer onödiga saker, typ som resor och dyra väskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0