C'mon, Bollo, get your monkey anus at the steering wheel.

Wow det är söndag och jag har så otroligt tråkigt. Hur tråkigt har jag ? Jo jag har så tråkigt så att jag skulle kunna tänka mig att börja dejta någon. SÅ här kommer min kontaktanonns


Jag är en ung och positiv pojke i mina bästa år. Jag gillar att bli full på billigt rödvin och och röka. Star trek och andra trevliga tv serier är mina stora intressen. Gillar att sova på dagarna och vara vaken sent på natten, min nagelfil är alltid med mig. Just nu jobbar jag ganska så lite, så det skulle vara bra om du är rik. Är en mac användare och gillar att diss folk som kör med windows.
Om du känner att du är intresserad så är det bara att beställa in lite vin och slå min en signal !

Kommentarer
Postat av: Viktor

Vem hade sagt nej till den annonsen. Byt Star Trek mot gamla Hollywood filmer och du är Roger från American dad.

2010-08-08 @ 21:32:58
URL: http://dixitus.blogspot.com
Postat av: ppatrik

Jag älskar gamla Hollywood filmer !

2010-08-08 @ 22:00:52
URL: http://ciggochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0