fuckyeahbarbra

Usch jag mår inget bra av min situation, att inte ha något jobb och bara glida omkring. Dagarna blir åtta timmar längre och allt är bara oplanerat ingen struktur och när alla jobbar sitter man bara där och rullar tummarna och upptäcker totalt meningslösa sidor på nätet, man blir bara uttråkad av allt. Sen när väl folk hör av sig och vill göra något så måste man alltid säga tack men nej tack, för man har inte råd med något. Sen att folk bjuder på öl eller kaffe är väl trevligt, men efter några månader med bjud öl och allt annat så börjar man bara känna sig som en parasit, en tjock orakad parasit för att vara lite mer exakt. Man bara känner hur allt man äger bara förfaller, kläder skor och kroppen, höjdpunkten på månaden är väl om man hittar några kronor, jag hatar att behöva vända på varje lite krona för att få allt att gå runt, fast om vi ska vara ärliga så är det väl inte så mycket som ska gå runt. Man orkar inte äns börja tänka på förhållanden, ibland känns det bara som om hela mitt huvud håller på att krossa mig själv. Man tänker bara på allt, fast samtidigt så kommer man inte fram till något man finner ingen inspiration. Jag är bara lite olycklig just nu, jag vill jobba, jag vill ha mina egna pengar, jag vill känna att min kropp gör ont efter jobbet, jag vill komma hem och känna att jag har gjort något med min dag. jag vill kunna göra saker, jag vill köpa meningslösa småsaker i fula askar.
Jag vill bara ha ett jobb. Så jag kan få känslan av att någon behöver mig, att jag kan få göra något mer med mitt liv än att bara ladda ner olika serier och följa blondinbellas blogg. Tro mig man tröttnar på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0