http://www.wixiban.com/images/ccg2e/tatv/ST2E12071.jpg

Detta skulle upp på min Facebook, men dom tyckte att det var för långt.

woop woop det händer inte så mycket i idag va? Nja jag vet inte riktigt, jag har mest typ chillat och försökt att bli frisk så jag kan vara pepp och pigg inför tisdagen, och som alla vet så gillar jag inte alls tisdagar. Dom brukar bara bli dåliga och tråkiga, det händer även att det regnar på tisdagar. Jag tror inte att jag känner någon som gillar tisdagar, det är en sån konstig och meningslös dag eller den är väl lite som en söndag, fast utan söndagsångesten då. Men det är fortfarande måndag och det är väl något vi alla ska vara glada över, för då är man en dag närmare den 25 ! Och då är det lön, eller inte för mig kanske men för många andra ! Och det blir alltid en sån positiv stämning när folk får in lite pengar, dom går ut och köper saker och alla ler kanske lite mer, sånt är ju alltid uppskattat. Eller inte för att man brukar gå omkring och titta på folk som ler, det skulle ju bara vara konstigt. Jag är ganska så okonstig av mig, det konstigaste jag gör är väl att, äsch nej vet ni vad? Jag gör faktiskt inga konstiga saker. Jag gillar öl som alla andra, och våga inte komma och säga att ni inte gillar öl, då är det bara något konstigt med er. Och det skulle ju vara obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0