If we are gonna perform Inception then we need imagination.

Ibland så blir jag bara förvånad över att folk kan ha så dålig smak. Jag menar okej om du gillar en pinsam grupp eller att en av dina favoritfilmer är en chick flick. Men om man bara gillar dåliga band eller som att meg ryan och rob schneider är med i alla dina favoritfilmer, då är det inte helt okej. Jag hittade någon random hillbilly på Facebook och han gillade verkligen bara dåligt musik. Jag tyckte lite synd om han. Jag hade lust att ge han några skivor fylld med bra musik.
Ja ni kan ju se själva. Okej Johnny cash är väl ganska så bra, men resten ja resten är inte så mycket att hurra för. Jag menar vafan är frihetsrock ? Det låter som något hitler skulle lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0