And she gave away the secrets of her past and said Ive lost control again

Varje gång jag ser på Control så blir jag alltid lika sugen på att ta livet av mig, det måste ändå vara det bästa sättet att dö på. Man bestämmer allt själv, och ja det verkar vara så lugnt och skönt på något sätt. När jag är 35.
Jag hade tänkt att skriva några rader till, men nu är jag för berusad för att komma ihåg dom. Men något säger mig att det inte var något bra ändå.

All öl är slut jag har börjat på mitt vin och det börjar ta slut, frågan är då om jag ska gå ner och köpa lite zero eller inte, jag tror nog inte. Jag tar nog en cigg på min balkong och njuter av, ja allt möjligt. Jag ska nog njuta av att jag är så dryg, tro det eller ej men folk säger att jag är dryg, jag vet låter ju helt galet. Jag som fick för mig att jag bara var otrevlig. Men det är kanske samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0