Det där var den sista jordnötsrutan, älskling

Ikväll har jag fnissat åt alla bloggar jag har läst, alla har varit väldigt fyndiga. Eller så har jag bara fnissat åt alla lama fotobloggar. Ja jag vet, jag har en själv men den är lika lam den också så ingen behöver säga det. Ha ! Jag har varit med Amandarin hela dagen, eller inte hela dagen jag var väl själv här hemma i en timma eller så innan jag åkte i till stan för att träffa min favorit frukt. Vi köpte kakor och kaffe, sen gick vi till mitt andra hem och var vin haggor, vi är dom bästa vinhaggorna på andra lång gatan ! Så är det med den saken.
Vi har även ett nytt litet projekt på gång, det kommer att bli asööm och jag kommer att länka till det hela på lördag, kanske söndag vi får se hur nykter jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0