Give it up old man, you can't fight evolution, I was built for speed!

Jag stog i valet och kvalet om jag skulle ta en öl eller en cola zero till min nattliga cigg, det blev en öl. Ett ganska så bra val om jag får säga det själv. Var och jobbade idag på brewhouse, som vanligt. Men det ovanliga var väl att Alex också var där och jobbade med mig, det är sånt som kan göra min dag bättre. Men tydligen skulle inte jag jobba imorgon, det förstör mina planer för fredagen, så vad ska jag göra nu? Kanske blir det en sväng till systemet, det låter ju väldigt passande. Idag var jag dock på lite bögklubb med trevligt folk bla alex, han är dock väldigt hetro så pojkar få nu inga planer... Träffade lite annat väldigt trevligt folk bla yonas och jag tror nog allt att jag såg en gammal vän i något hörn men jag kan ju haft fel.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Vi vet ju alla vem den bästa gamla vännen är. PS. Aldrig msn för dig.

2010-02-26 @ 05:45:40
URL: http://dixitus.blogspot.com
Postat av: ppatrik

Åh men asså? Snälla upplys mig !

2010-02-27 @ 03:14:00
URL: http://ciggochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0