Now I'm stuck with that song... Now it's in my head.

Jag antar att jag borde uppdatera här med någon gång, det är väl inte att det skulle bli något ramaskri om jag inte skrev något.


Men ja idag har jag spenderat en härlig fredag med mimmi, vi hade som plan att shoppa en massa härliga saker på rean, men vi hittade väl inget direkt underbart, jag gick till systemet det var väl där jag shoppade lite vin en massa öl och en cider som var ganska så trevlig. Mer än det finns det väl inte att säga, jag blev dissad av mitt jobb, med andra ord så var jag ledig idag tydligen (tror jag) ska jag jobba på söndag? Om någon vet så kan dom väl ringa mig, det skulle vara trevligt. Nu mer vin tills jag somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0