out of vogue

Något mongobarn tog min lilla svarta väska idag, jag tror att dom gjorde det när jag var i nordstan, jävla ungjävlar jag ska dräpa er alla!

Men idag så vaknade jag av att jag hörde något tungt ramla ner i min brevlåda ! Och då tänker man ju såklart åh äntligen kommer mina filmer från discshop ! Men nej, det var typ en tidning från biltema, blev Patrik arg? Ja det blev han såklart !

Men jag blev snabbt på bra humör igen när Amandarin ringde. Så jag tvättade pungen och åkte in till stan och köpte badkläder, eller jag köpte inte så mycket badkläder det var mer Amanda som köpte kläder och jag bara följde, och hon bjöd på lunch/ middag/kvällsmat mycket gott och trevligt.
Och bra bilder blev det i kväll också, gotthard spelade på brewhouse. Det var gubbrock.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha, jag gillar att du skriver om din pung, naughty boy. ^^

2010-02-24 @ 05:29:34
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0