So this is permanence; love-shattered pride. What once was innocence, has turned on its side.

Åh kommer folket ihåg att jag för några dagar sen pratade om att jag måste svara på ett mail? Ja iallafall så har jag svarat på det typ nu, eller ja för någon minut sen.
Men på vägen till statoil så fick jag för mig att klättra upp för en enorm snöhög, den var verkligen stor, bil kommer imorgon för jag orkar inte fixa det nu. Jag har börjat träffa Martin Obehagligt många gånger på natten när jag ska köpa min colazero, det är underligt hur vi kan vara på sammaplats hela tiden. Eller det är väl inte så konstigt om man tänker efter lite, för det finns ju inte så många andra saker som har öppet i Kungsbacka vid 2 på en onsdags natt. Ja nej nu ciggi och sen sovi.
Pussi
En sak till bara ! Jag ska se på control imorgon, det är min plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0