The Killers-Indie Rock & Roll

Åh men varför ska jag ha såsvårt att svara på mail? Det bara inte går. Jag vet inte varför det blir så, usch det är kvällens mål att svara på ett mail. Det låter inte så svårt.. Men det är fan omöjligt ! Jag har varit nära på att svara typ sjugånger, men sen bara jag gör annat. Usch usch.

Men något jag har gjort ikväll är att jag har rensat min iPhone på musik jag längre inte lyssnar på, jag har också försökt att lägg till men det gick ju inte lika bra. Blev en Meat loaf låt och owl citys nya skiva. Jag måste börja lyssna på mer musik och sluta raka benen.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du har en härlig blogg :)

2010-02-03 @ 05:09:18
URL: http://shudder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0