We musn't underestimate "American blundering". I was with them when they "blundered" into Berlin in 1918.

Kaffe kaffe kaffe cola zeeeero har fått mig att må bra, nu är det bara lite snor kvar i min näsa. Men jag ska besegra denna hemska sjukdom ! Till varje pris!


Och imorgon är det kalas hemma hos min mormor hon ska fylla 73, det är samma dag som min farmor skulle fylla år, men jag har inte den blekaste om hur gammal hon skulle bli. Men jag tror nog att jag ska ta mig lite mer kaffe och lyssna lite mer på manson och sen så får vi se vad som händer, troligtvis kommer jag väl att kolla på lite serier och spela lite red alert 3 och somna vid typ en halv fem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0