Wha - why is there tape on your nose?

Först hade jag tänkt att skriva om min hosta, men det blev typ en rad och kändes på något sätt väldigt meningslöst. Och sen hade jag tänkt att skriva lite om Placebo men jag kom på att jag inte vet något om dom. Eller jag vet väl att dom är bra men så mycket mer vet jag inte.
Men ack oj jag har ont i min mage och min hals, jag undrar varför ? Och sen så undrar jag varför jag inte fick jobbet på hemköp? Varför fick jag inte det jobbet?! Jävla hemköp. Och undrar jag också varför jag inte har någon balkong i mitt rum, eller rent tekniskt sätt utan för mitt rum, eller det har jag ju men då sitter den på fel hus liksom, om ni nu förstår vad jag menar ? Nja men bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0