When I had ice cream before, I had a special kind of flavor that I liked very much but I can't remember what it was.

Asså det här är inte okej, det här är så långt ifrån man kan komma att vara okej. Jag har bara lust att skriva allt med caps lock, men jag kommer inte att göra det för jag är en snäll och trevlig människa. Men nu till det som inte är okej det är nämligen så att jag var skitfull igår, jo det var jag, och idag vaknade jag vid kvart i åtta och kan inte somna om. Jäkligt jobbigt, sås nu ligger jag här hungrig bakis och jag känner mig faktiskt inte så förkyld längre..

Där har ni det barn! Botemedlet mot förkylning är att vara bakis/full det borde väl också funka bra. För det är ju ganska så svårt att vara bakis om man inte var full innan, ja ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0