When I had ice cream before, I had a special kind of flavor that I liked very much but I can't remember what it was.

Tydligen ska man duscha och hitta en massa fina kläder att ha på sig, jag har ingen lust. Men kläderna har jag hittat inte för att dom är så fina dom är typ svarta och en släng av vitt, ganska så vardagligt lite vanligt och ganska så tråkigt men jag känner mig ganska så tråkig också.


Plus att jag inte vill gå ut idag, hade väl nästan lovat att gå till fingers idag men icke jag skyller på att jag är förkyld och sen sås vill jag inte ringa Alex bara för att fråga om han kan sätta upp mig på någon löjlig gästlista. Jag ringer han imorgon istället och tvingar ut han på lite kaffe för det behöver jag göra, behöver komma bort lite och dricka lite kaffe.
Men jag är faktiskt förkyld så jag behöver inte ha dåligt samvetet för att jag inte går ut idag.
Så här ser jag ut, tråkig och fet. Men jag är ganska så blek. Fast det är ju alla nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0