You know, Okwe, good at chess usually means bad at life. You do realize that she's in love with you, don't you? I've been with her 20 minutes, and I know it. But then, I'm bad at chess...

Fan fan fan, posten har inte inte kommit än och så ser jag att Good shoes ska ska i Göteborg. Men har Fiskhuvud råd med det? Nej det har han inte. Men nu borde väl fröken T snart vara i Amsterdam för att byta plan till Cuba, det är ju också trevligt och den 25 åker Amandarin till Tallinn(blev det verkligen rätt där?) och alex ska snart ut på turne med MAN, jag ska nog stanna hemma tror jag.. Åh jag glömde att min pappa ska åka till Spanien också.


Men något bra är att IMDB har en app till iPhonen. Det gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0