You know, Rick, I have many a friend in Casablanca, but somehow, just because you despise me, you are the only one I trust.

Blev inte så mycket inspelat igår, och det går väl ganska så enkelt att förklara varför det inte blev något.Fast jag kan ju låta amanda förklara när hon nu kommer hem.
annars var det en trevlig kväll i går fast en jävla fitta hoppade in i mig så allt mitt vin kom på min ganska så vita tröja, men jag antar att det är okej. Kan ju bara köpa en ny med alla mina pengar som jag har.... Men på tal om pengar så hittade jag 30 kr i går vad jag nu ska köpa för dom är väl en annan fråga jag vill dock ha godis.
Jo men lite bakis är jag nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0