Bazinga

Har ni hört att Victoria är rasande ? Men jag har haft en rolig kväll, det hela började på diamant hunden där eric spelade och dom var betydligt bättre än vad jag trode att dom skulle vara. Det flödade billig öl till billigt folk och jag trivdes.

Men efter några timmar så var vi alla sugna på lite bögar så vi droog till Gretas där ölen var dyr och folket var tråkiga. Synd att det blev ett relativt dåligt avslut på en sån bra början på kvällen. Men äsch skitsamma.

Och nu ligger jag hemma i soffan och är trött och sjukt sugen på en cola, och funderar på om jag ska slänga upp en bild från när jag var på krogen eller när jag blundar hemma ? Båda är väldigt poetiska och djupa så ni får nog båda.

Hoppas att ni inte drunknar.



När jag ligger ner.


Efter att jag har kissat.

Kommentarer
Postat av: Amanda

det ser ut som att du kissar.

2010-01-18 @ 02:47:34
URL: http://amandaa.blogg.se/
Postat av: ppatrik

Nej asså jag är kille, vi kan inte ta kort på oss själva och kissa, det funkar bara inte.

2010-01-18 @ 02:53:31
URL: http://ciggochkaffe.blogg.se/
Postat av: liiisa

hahaha fan va störd du är. love it. ni skulle ha kommit till rockbaren istället. det var nice.

2010-01-18 @ 13:45:49
Postat av: ppatrik

Oj jag visst inte att du var där, varför sa du inte till. Då skulle jag ha hoppat till dig efter att dom hade spelat klart

2010-01-18 @ 13:50:28
URL: http://ciggochkaffe.blogg.se/
Postat av: Liiisa

jo men visst var jag på diamond dogs innan jag drog till rockbaren t.o.m. vi gick om varandra där. sen drog alla (ja alla) till rb. men vi får ta nån röjkväll snart, för längesedan nu.

2010-01-18 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0