Directed by Marc Webb. With Joseph Gordon-Levitt, Zooey Deschanel, Geoffrey Arend. An offbeat romantic comedy about a woman who doesn't believe true love ...

Ha! Den var kvar, nu när jag tänker efter så borde jag ha tagit en bild på den, på den bästa halva frukosten genom tiderna!(eller iaf idag)
Så jag antar att ni alla bara sitter där hemma och funderar på vad jag (Patrik) ska göra idag? Nja jag ska ju jobba. Inga braband, men vem bryr sig ? Inte mr positiv iaf.
Jag har mer planer också! Tro inte att jag bara jobbar och dricker öl, fast jag dricker ju mer öl än vad jag jobbar jaja. Men det blir att åka till elgiganten och byta ut ett minneskort eller jo det blir till att byta det och ta ett bättre, sen ska jag även glutta efter en kompaktkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0