Oh! Mickey was a good boy, but my God! That whole "Blame-the-movies" motive? Did you buy that for one second? The poor boy was completely out of his mind.

Jag känner mig väldigt töntig när jag ligger här och dricker mitt franska vin i min franska piketröja. Jag dricker Les funées blanches (som förövrigt är mitt favorit vitavin) i min lacoste tröja i storlek tre, som inte säger mig något men ni kanske fattar deras konstiga storlekar ? Iaf jag köpte den när jag var i Dallas med Magnus i northpark, som är helt okej mall, med en massa butiker typ som LV och lite sån skit ee och jag har helt glömt av var jag var på väg med den här historien, men det var säkert trevligt och intressant.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Men du kommenterar ändå Scream 2 och det är alltid bra.

2010-01-30 @ 04:10:06
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0